Klacht: hoge geld factuur

op 22 juni 2016 over Slimhca in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Afgelopen maand heb ik bij het bedrijf Slimhca twee maal een pakketje van 50,00 gekocht. Dit pakket zou ik delen met een vriendin. nadat wij er achter gekomen zijn dat dit pakketje met afslankpillen helemaal geen effect had hebben wij het tweede pakket terug gestuurd. hier hadden wij niets mee gedaan en zat nog helemaal in de verpakking. vervolgens krijgen wij een mail dat ons pakketje niet aan de retourvoorwaarden voldoet en dat wij dus alsnog de rekening moeten betalen. Dit vonden wij raar en hebben meteen contact gezocht met de reden wat er mis was met het pakketje. Vervolgens kregen wij een mail met daarin een foto van ons pakket (open gescheurd) met de melding dat de envelop geen inhoud zou hebben. Meteen heb ik gebeld naar het bedrijf. Vervolgens kreeg ik iemand die mij eigenlijk nergens mee kon helpen en een soort van doorgeefluik was voor het bedrijf Slimhca. ik heb gevraagd of ik iemand zelf van het bedrijf kon spreken maar hier was geen mogelijkheid voor. Ik zou een mail krijgen met daarin antwoord op al mijn vragen. vervolgens zijn we een week verder voordat ik antwoord gekregen heb. het enige wat in deze mail vermeld staat is: \”Er is bij ons een lege envelop aangekomen daarom stuurde wij u de foto mee.Wij nemen aan u zo van dienst te zijn geweest.\” En meer niet. Omdat het zo lang duurde voordat wij antwoord gekregen hebben, hebben ik en mijn vriendin inmiddels alweer een factuur erbij gekregen van 13,- euro en nog eens 40,- als wij het niet voor 23 juni betalen. Weer heb ik gebeld naar Slimhca en zij vertellen mij dat zij niks met deze factuur te maken hebben en dus niks voor ons kunnen doen.

Ik vind het meer dan normaal als ik op een goede manier met het bedrijf zou kunnen contacten. Ook vind ik de facturen die ik van het bedrijf Klarna krijg absurd. ik zou graag willen dat deze rekeningen ophouden aangezien het pakketje gewoon ontvangen is en ik er inmiddels al achtergekomen ben dat het oplichters zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door FloorSpil