Klacht: Verkeerde ondervloer geadviseerd bij het laminaat

op 06 juni 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ik ben nu 3 1/2 jaar bezig met een klacht bij Praxis Hoornwijck/ Den Haag. De verkoper heeft een verkeerde ondervloer bij de laminaatvloer geadviseerd. deze klacht is al 3 1/2 jaar geleden bij de Praxis aangegeven en bij het hoofdkantoor. Ik blijf achter ze aanbellen en mailen, maar wordt steeds doorgeschoven/ afgewezen. Er zijn nu 2 experts langs geweest maar het hoofdkantoor blijft de schuld afschuiven, terwijl de expert allebei de ondervloer als “schuldige” hebben aangegeven. De ondervloer staat bij de laminaatvloer op de bon, met het advies.
Ik wacht nu, alweer, al een maand op antwoord, terwijl ik binnen 5 dagen moest reageren.

Inmiddels wil ik mijn geld van het laminaat terug, ik ben nu al zoveel geld kwijt aan mailen, bellen en laminaat opnieuw leggen, ik voel me totaal niet serieus genomen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 07 juni 2016 om 11:53 geantwoord

Goedemiddag,

Dank voor uw bericht,
Vervelend om te vernemen dat u nog geen uitsluitsel heeft gekregen.
Uw klacht is bij ons bekend. Wij ( mijn collega) zijn momenteel in gesprek met betreffende winkel. Mijn collega zal vandaag wederom met deze winkel in contact treden. Zodra wij meer weten,zullen wij u uiteraard op de hoogte stellen.
Astrid Verkaik
teamleidster

Praxis klantenservice.
Amsterdam

Alle klachten die gemeld zijn door juups