Klacht: verkeerde naam

op 06 juni 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

had via vakantieveiling een stedentrip gewonnen. bij het inboeken word er gevraagd om naam. ik toets mijn roepnaam neer. ik had meteen dus een verkeerde boeking gedaan. bij het inchecken kwam dit niet overeen met mijn identiteitskaart. mijn roepnaam is Ard en op mijn id staat Gerardus j.f. ik begrijp het wel maar vind dat als ik 3 letters moet laten veranderen dat dit mij onmogelijk 160 euro kan gaan kosten. ik vind dit ronduit niet kunnen. op de terugweg moest hij ook aangepast worden. dit koste mij nogmaals 8 euro. de hele stedentrip op vakantieveiling koste mij nog geen 160 euro. ik vind het gewoon belachelijk dat ik hier zoveel voor moet betalen.

ik ben pas tevreden als ik iets terug heb van dat bedrag. of geef nog maar een keer een stedentrip cadeau. 160 euro om 3 letters aan te passen is gekkenwerk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ardmiltenbug