Klacht: verkeerde matrassen en hoofdbord

op 25 mei 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

4 maanden geleden een electrische boxspring 140×200 besteld op de site.
Na 2,5 wachten kwamen ze de boxspring leveren,alleen bleken de matrassen 80×200 te zijn ipv 70×200.
Chauffeur maakte een aantekening op de bon en ze namen de matrassen weer mee.rest staat nog hier boven.
Niet gemonteerd want dat zou ik zelf doen.
Dezelfde dag nog gebeld, en mij werd verteld dat ze zsm omgeruild zouden worden.
De volgende dag wilde ik het hoofdbord naar boven tillen,paste niet omdat het hoofdbord 160×120 is.
Wederom gebeld en mij werd verteld dat alles besteld zou worden en omgeruild.
Ik sliep toen al 4 weken op de grond omdat de chauffeurs de matrassen mee hadden genomen.
Dus vandaag na 2 weken niks gehoord te hebben,weer gebeld en nu werd mij doodleuk verteld dat ik een klacht in moet sturen omdat ze dan alles kunnen regelen,maar dat had ik een aantal weken al gedaan ,telefonisch en nu werd mij verteld dat ze geen gegevens hebben.
Ik ben hier erg pissed over,,want dat betekent dat alles weer opnieuw besteld moet worden en ik dus weer een aantal weken op de grond moet slapen.
Ik vind dit een slechte service.
Dus ik verwacht nu dat ik zsm bericht krijg dat alles zsm geregeld word en dat hier iets tegen over staat,want ik moet straks weer een halve dag vrij nemen om de spullen te ontvangen en in mekaar te zetten.

als alles zsm opgelost word,op zeer korte termijn,want ik slaap al te lang op de grond

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willie877