Klacht: verkeerde levering/geen telefonisch contact

op 17 november 2015 over Cottontrends in de categorie Drukkerij

5 nov labels besteld en betaald. 10 nov gekregen echter een verkeerde kleur. gebeld (geen contact) en gemaild. geen reactie. 13 nov opnieuw gebeld en gemaild, geen reactie. 17 nov opnieuw gebeld en gemaild, afwachten! telefoonnummer doorgegeven.

als eerste terug gebeld worden om het uit te leggen, en een oplossing te vinden. en anders mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cottontrends over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Cottontrends in behandeling genomen

Bericht van Cottontrends

1 jaar geleden - Dag Anna, We hebben inmiddels uitvoerig mailcontact gehad en je bestelling opnieuw gemaakt. Er was sprake van een misverstand. Op 22 februari zag ik je klacht over ons staan. Je vermeldt daarin dat je niet tevreden was over de kleur en ons hebt gemaild, maar geen reactie hebt teruggekregen. Ik heb je echter wel gemaild op 25 november 2015. Heb je in die mail uitgenodigd mij te schrijven wat het probleem was. We hebben toen nog een aantal keer contact gehad. Oa. omdat jij je naam de tweede keer niet met een hoofdletter bestelde, en daardoor het lettertype niet herkende. Ik heb je toen gevraagd om een nieuwe order in te voeren en mij vervolgens te mailen, zodat ik deze order kostenloos opnieuw kon maken voor je. Dat ben je wellicht vergeten, waardoor je order niet gemaakt werd, en jij je ongehoord voelde. Het spijt ons zeer dat het zo gelopen is. Zoals gezegd, de order is inmiddels opnieuw uitgevoerd, en in jouw bezit. Hopen dat je inmiddels weer een tevreden klant bent. Vriendelijke groet, Cottontrends

Reactie van de melder van de klacht anna klijn

1 jaar geleden - hartelijk bedankt voor de zeer goede afhandeling van mijn klacht. Nieuwe labels gekregen. Ga zeker opnieuw bij jullie bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door anna klijn