Klacht: Verkeerde levering

op 20 juli 2016 over Beddengoedcenter.nl in de categorie Internetshops - Interieur

In januari heb ik bij beddengoedcenter met kortingsbon een dekbedovertrek besteld. In plaats van het bestelde overtrek heb ik 4 andere overtrekken ontvangen zonder begeleidend schrijven. Bellen lukte niet. Ik heb gemaild en kreeg te horen dat ik kon kiezen uit deze 4 overtrekken. Waarop ik mailde dat ik mijn geld terug wilde en zij dan de dekbedden terug zouden krijgen. Ik vond het niet erg betrouwbaar dat ze telefonisch niet bereikbaar waren en ook niet zo vlot waren met de mail. Op internet was het door mij bestelde overtrek nog leverbaar in ecru ipv nougat en ik heb gezegd dat ik die graag wilde maar kreeg geen reactie. In maart kreeg ik uiteindelijk een mail dat ik de overtrekken nog had en ze mocht houden met 50% korting. Ik heb toen nog een keer gezegd dat ik of mijn bestelling wilde of de € 175,- die ik betaald heb. Helaas heb ik niets meer van ze gehoord.

Ik wil graag het overtrek supima 270x270 cm ontvangen in ecru. Als dat niet lukt wil ik de € 175,- die ik betaald heb terug krijgen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beddengoedcenter.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tesoro1