Klacht: verkeerde krant

op 10 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 mei 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw De Vries,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vanochtend de verkeerde krant heeft gehad. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat in uw gebied nabezorging mogelijk is, krijgt u De Telegraaf vandaag na 11.00 nageleverd en kunt u alsnog genieten van De Telegraaf.

Mocht u onverhoopt nogmaals hetzelfde probleem ervaren, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dat zal ons in de gelegenheid stellen om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door makkumer