Klacht: Verkeerde krant

op 28 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Antoinette Veugelers

3 dagen geleden - En vandaag heb ik helemaal geen krant ontvangen! Dat is dusde vierde keer deze maand dat er iets niet goed ging. Ik stel voor dat u dat in mindering brengt op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 november 2016 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Veugelers,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vaker problemen ervaart met de bezorging. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met het aantal dagen dat er geen krant is bezorgd, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt weer problemen ervaren met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te blijven melden. Dit kan via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht.

Indien u nog vragen heeft, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Antoinette Veugelers