Klacht: Verkeerde kleur haarverf in verpakking!?

op 18 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Al jaren lang verf ik mijn haar rood. Geen knal rood, maar een mooie lichte rood. Voordat ik begon had ik zwart haar en het duurde jaren voordat ik het rood kreeg, omdat ik het niet wilde bleken. Dan heb ik namelijk geen haar meer op mijn hoofd.

Nu zag ik laatst haarverf bij de action staan, Fashion Professional Oil&Shine. Ik was geïnteresseerd in de mahonie bruin, ik wilde namelijk een tintje donkerder zonder het rode kwijt te raken. Na goed kijken naar de kleur voorbeelden heb ik besloten twee verpakkingen voor mijn lange haar mee te nemen.
Er zat vrij weinig verf in de flesjes, maar goed, voor die prijs koop ik nog wel een derde als nodig. In gebruik was de verf fijn, ik rook geen ammoniak of andere chemische dampen en ook de conditioner verzorgde mijn haar optimaal. De klacht? Mijn haar ik zwart, echt letterlijk pikzwart! Ik heb precies gedaan wat op de verpakking stond: vanaf het moment dat je gaat verven gaat de tijd van 30 min in. Ik heb alle instructies gevolgd en nu ben ik dus volledig zwart. Ik ben niét blij!! Een kleine kleurafwijking is logisch, maar dit is heel ver van bruin én van rood! Het ziet er verschrikkelijk uit: het maakt me ontzettend bleek en mager in mijn gezicht. Nu mag ik dus weer jaren investeren voordat ik überhaupt weer de juiste kleur heb, allemaal omdat de Action blijkbaar moeite heeft om juiste informatie door te geven!

Volledig aankoopbedrag terug of haarverf in de juiste licht rode keur om dit ongedaan te maken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yacintha94