Klacht: Verkeerde kleur

op 11 mei 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Bank aangeschaft met losse hoofdsteuntjes. De bank zoue geleverd worden tesamen met de hoofdsteuntjes. De hoofdsteuntjes werden toen eerst geleverd. Na maanden moeten wachten op de bank werd deze geleverd. Nu blijken de hoofdsteuntjes een heel andere kleur te hebben dan de bank. Eerst beweren dat wij daar toestemming voor hadden gegeven daarna toch toegezegd nieuwe te leveren. Ook dat is inmiddels 3 maanden geleden. Niets meer gehoord.

Na levering van de juiste hoofdsteuntjes en een vergoeding voor het lange wachten.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 12 juni 2017 om 12:34 geantwoord

Beste Rogier Snel,

Bij aankoop had de winkel u verteld dat de hoofdsteunen afkomstig zijn van een andere leverancier en kleurverschil mogelijk is. Uiteindelijk heeft de winkel nieuwe hoofdsteuntjes besteld en zijn deze bij u omgeruild. Tevens heeft de winkel u ter compensatie een tegoed bon aangeboden.

Onze excuses voor het ongemak en de lange levertijd.

Met vriendelijke groeten
haco