Klacht: Verkeerde kast

op 09 februari 2018 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Onlangs bij baby en tiener een babykamer set gekocht. Het gaat om een heel simpel wit setje bestaand uit een kast, commode en ledikant in de magazijnopruiming. Ik werd door de klantenservice gebeld over dat de tweedeurs kast niet meer in voorraad is en of ik een drie deurskast wil ipv van twee deurs. Ja natuurlijk! Eenmaal thuis hebben we de set niet meteen in elkaar gezet. Wegens verhuizing/verbouwing pas later aan toe gekomen. Mijn man heeft het met moeite in elkaar gezet want de onderdelen waren niet zo sterk en het ging breken. We hebben gebruik gemaakt van ikea onderdelen van een andere kast. Ja wij hebben geen garantie op dus hebben het zelf moeten oplossen.
Toen mijn man klaar was viel het mij op dat de kast een ander kleur had dan de commode en de ledikant. Het was namelijk licht lila en geen wit. Mijn man dacht dat het met de licht inval te maken had en tevens heeft de kast een houtrelief en de rest niet. Heel duidelijk een andere kast van een andere set ook bevestigd door onze naasten. Op de bon/factuur staat dat het een set betreft. Overduidelijk niet. Ik heb contact opgenomen en ze geven aan dat ze hier niets aan kunnen doen omdat het onder showroommodel conditie is gekocht en ik geen garantie heb.
Als ik iphone 5 bestel en ik krijg een upgrade: iphone 6 krijgen maar daadwerkelijk bezorgen ze motorola… tja dan betekent toch niet dat ik beroep doe op garantie of de manakementen wil herstellen. Ik wil de juiste product ontvangen of op zijn minst een excuses en een kleine tegemoetkoming. Nee dat doen ze niet bij baby en tiener. Ze houden hele tijd vol dat ik geen rechten heb.
Mocht je dus iets in de magazijnopruiming kopen, betekent dit bij baby en tiener dat je bv. ipv van een witte kast een zwarte kast kan ontvangen… en deal with it want je product valt niet onder garantie voorwaarden. Ze hebben met zwangeren te maken. Je zou denken als een winkel houd je rekening met je doelgroep en wil je ze een stress vrije zwangerschap bezorgen. Ik ben nu hoog zwanger en ik mag een kast gaan verven ­čÖé

Een oprechte excuses en een tegemoetkoming voor de moeite.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sel