Klacht: verkeerde inittialen

op 04 april 2013 over Evides in de categorie Waterschappen

ik heb al een hele tyd dat ik aanmaningen op een verkeerde naam krijg zodoende dat ik dacht dat er met mijn naam werd geschoemeld omdat ik in het verleden iemand op mijn adress had die bij mij was ingeschreven en bij mij woonachtig was dacht ik dat die gene mijn een streek had geleverd.zodoende dat ik niet wist wat ik daar mee aan moest.na meerdere verzoeken bij de deurwaarder te onderzoeken waarom ik met de verkeerde initialen mijn water moest betalen kon men daar geen antwoord op geven.Ik heb medegedeeld dat het in nederland verboden is iets te betalen wat niet op jou naam staat en ook kan het zijn dat je een ander persoon zijn rekeningen betaald zodoende dat ik geen water heb betaald op de naam l.C.M.met de klant nr 2000863010 ook bij engergie eneco ligt er zo dezelfde klacht van mij.Ik hoop met deze klacht dat ik mijn rekeningen van evides waterbedrijf krijg op mijn eigen naam S.R.G..Ook heb ik meerdere keren met de deurwaarder contact gezocht voor een uitkomst maar men wil daar niks over weten. ik hoop via deze wegen dat er een oplossing komt

ik zou graag een reggeling willen voor de kosten die ik moet betallen voor mijn water en hoop dat evides rekening houd met de fouten die zijn gemaakt en die te corrigeren Ik heb namelijk maar een klein inkomen van 808 euro per maand van de socialedienst en werk als vrijwilger 4keer per week als kok bij de stichting Pameijer ook heb ik meerdere schuld eisers waar ik een betaling reggeling heb waar ik aan moet voldoen zodoende dat het onmogellijk is voor mij om 1300 euro wat de helft is van het schuld is die de deurwaarder van mij wenst te krijgen te kunnen betalen. ik heb voorgesteld goed te onderzoeken voor men mijn water afsluit maar evides deurwaarder wil daar niks van weten ook heb ik gevraagd voor een beter reggeling maar deurwaarder wil 1300 euro als start anders word binnenkort mijn water afgeloten ik hoop dat evides waterbedrijf goed naar mijn zaak kijk en mij een een eeerlijke kans zal bieden zodat mijn water niet word afgeloten

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Evides in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Evides een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Evides

Heeft op 10 april 2013 om 09:14 geantwoord

De deurwaarder heeft een voorstel tot betalingsregeling aan de klant gedaan.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Evides beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door onelove