Klacht: verkeerde informatie toegewezen

op 01 mei 2017 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Geachte Heer/MeVrouw,

Ik heb vrijdag 21 april een huisbezichtig, waarvan ik op de 2de plaats stond. mijn parner en ik kwamen in aanmerking voor de wooning Jopi huismanstraat 105. mijn parner heeft toen de formulieren verkeerd ingevuld dat ik geen inkomen had terwel ik wel inkomen heb, toen vertelde uw medewerkster of collega dat we niet in aanmerking komen omdat je partner geen inkomen heeft. Ik heb daarna zelf mitros gebelt om door te geven dat mijn partner verkeerd heeft ingevuld en dat ik wel inkomen heb toen mochten we opnieuw komen naar de kantoor om opnieuw papieren in te vullen. maandag 1mei word mijn partner gebelt en kreeg te horen dat we het huis niet aangeboden krijgen omdat de inkomen bijelkaar hoog is, maar dat klopt niet!! want heb zelf op de site gekeken waarop staat aangegeven dat ik mag reageren op woningen vanaf 635,- de woonning waarop ik heb gereageert is 710,- de inkomen bij elkaar mag niet lager zijn dan 35.000 en niet hoger dan 46.000 nu mij klacht!! de inkomen van mij partner en de inkomen van mij zelf zit er tussen in, waarom krijg ik weer de wonning niet aangeboden? ik heb een vermoeden dat er iets draait zoals fraude!! wat ik sta tussen de bedragen waarop ik huurwoning mag reageren. ik kreeg van u collega, medewerker dat ik op wooningen boven de 800,- moet gaan reageren, sorry maar wat ga ik eten en drinken dan ik ben een starter dan verwacht ik wel een beetje begrip. Uw collega of uw medewerkster heeft geen recht om zo iets te zeggen dat ik moet!! reageren op huurwonningen van 800,-. Ik ben 3 keer langs geweest bij de balie bij mitros om alles netjes in te leveren. jaarinkomen van mijn partner en die van mij is ongeveer 36.000 op welke wijzen krijg ik de wooning aangeboden.! geen inkomen geen woonning wel inkomen weer geen wonning ik vind dit heel erg vreemd terwel de inkomen niet laag en niet hoog zit.

wanneer ik tevreden zal zijn is als mijn klacht serieus genomen wordt en er wat aan gedaan wordt om als nog in aanmerking te kom met de juiste woonning..

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ersinsema