Klacht: Verkeerde informatie klantenservice

op 12 mei 2020 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe mobiel besteld, op bevestiging zie ik oud bezorgadres en contacteer direct klantenservice om het adres aan te laten passen. Kunnen alleen het factuuradres updaten maar het bezorgadres niet. Mijn vraag :
zal ik de order annuleren en opnieuw invoeren nadat u het adres heeft aangepast. KPN : nee niet nodig, bij dit soort leveringen moet PostNL altijd om indentificatie vragen. Goederen afgeleverd op oud adres, pakket voor de deur gelegd zonder handtekening noch verificatie van de bewoner. KNP gecontacteerd om pakket op te halen en naar juist adres te brengen. KPN : nee mevrouw dat kunnen wij niet doen, u heeft een bevestiging gehad en dan wordt u geacht alles te controleren. Ik : ja maar….(zie bovenstaand). Verschillende mensen, verschillende telefoontjes, aardige, nare, competente, niet competente mensen gesproken die ALLEN verkeerde informatie gaven o.a.
– adres aanpassen : zie hierboven
– zie dat uw pakketje niet is afgeleverd en op de terugweg is naar de afzender, waar die weer wordt ingeboekt en dan weer naar u verzonden en de levering is dan op 115
– meneer Peter zet me in de wacht, was wat geirriteerd omdat ik hem in de rede viel, en na 17 minuten krijg ik de automatische boodschap met het verzoek het toll-free nummer weer te bellen
– meneer Sven, die verteld dat het al gestarte nieuwe abonnement NIET aangepast kan worden terwijl een meneer Aaron had verteld dat het abonnement zou ingaan nadat het opnieuw verzonden is
Al met al geen Customer Service maar customer service. U heeft de standaard werkwijze van KPN maar op te volgen en daarmee uit.

Een bloemetje werd tenslotte aangeboden maar daar heb ik voor bedankt. Misschien moeten de medewerkers van de klantenservice een betere training hebben en even vertellen dat KLANT nog altijd KONING is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HKo