Klacht: Verkeerde informatie bij boeken op de website

op 22 juli 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

We hebben deze accommodatie gekozen omdat er tegen betaling een fitness, hamam en sauna zou zijn. Deze waren er echter alle 3 niet. Wat we daarnaast ook belangrijk vinden zijn een snelle heenreis en deze werd veranderd naar een reis met tussenstop op Dalaman met behoorlijke vertragingen. Uiteindelijk was dit een hele lange vlucht. Als we wisten dat er geen sport en ontspanning bij de accommodatie was, zouden we deze reis nooit hebben geboekt en voor iets anders hebben gekozen.
Ook schrijven ze op de website dat het om nieuwe appartementen gaat en dit zeker niet het geval is. Er was van alles kapot en het rook heel erg muf.
Aangezien de verkeerde informatie onze grootste klacht was en er geen reisleiding aanwezig was en deze zeer moeilijk telefonisch bereikbaar zijn hebben we de klacht thuis ingediend. Ze geven nu alleen aan dat ze het jammer vinden dat we dit niet al tijdens onze vakantie hebben gemeld omdat ze ons dan wellicht aan een adres hadden kunnen helpen waar we alsnog van de sauna gebruik hadden kunnen maken. Maar dit kan ik zelf ook wel. Hier ging het niet om, het zou bij het complex aanwezig zijn. Verder geven ze aan dat ze het jammer vinden dat het aan mijn aandacht ontsnapt is dat op hun website staat dat een rechtstreekse vlucht ook altijd een tussenlanding kan maken. De klacht over de kwaliteit van het hotel kunnen ze geen vergoeding voor geven omdat we dit wel gemeld hebben bij het appartement maar niet via de telefoon aan Neckermann.

Wanneer mijn klachten serieus genomen worden en Neckermann toe geeft dat er verkeerde informatie op de website staat vermeld waardoor ik de verkeerde keuze heb gemaakt voor mijn vakantie. Verder hoop ik dat ze de klanten kunnen informeren dat er een tussenstop plaats vind wat de meeste reisorganisaties wel netjes doen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Ginniken, Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. Gezien wij hiermee onze service kunnen verbeteren. Wij hebben uw klacht gemeld bij onze klachtenafdeling, de afdeling Customer Service. Zij zullen de kwestie onderzoeken en u van een terugkoppeling voorzien. Mocht u vragen hebben, de afdeling Customer Service is als volgt te bereiken: Telefonisch op 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur) of per email op customerservice@thomascook.nl Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 17 september 2017 om 18:17 geantwoord