Klacht: verkeerde informatie

op 15 oktober 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Telefonisch contact met klantenservice verkeerde informatie doorgekregen. Uw personeel wil dit niet toegeven. Wilde omboeken naar 10 dagen omdat dit maar 11 euro scheelde.(Heeft dagprijs van nu gepakt en berekend, heb zelf mee op de site gekeken en het was totaal 1904 euro inclusief bagage en omboekingskosten). Ze zei dit dit inderdaad een goede deal was om om te boeken, 2 dagen langer voor 11 euro.We moeten alleen wat verder rijden naar Rotterdam maar dat maakte het meer dan goed. Met vrienden overlegd en teruggebeld en toen kostte het €183 meer. Tijdens ons eerdere gesprek gaf ze nog toe dat dit inderdaad een goede optie was, 2 dagen langer voor 11 euro. Ik ga toch ook niet omboeken voor hetzelfde aantal dagen en dan 100km verder naar een vliegveld rijden! De dame die ik nu aan de telefoon had (Karin)zei dat ze de dagboekingsprijs (26 aug) aan moesten houden en dat in het vorige gesprek ze van 8 dagen uitging(klopt sowieso niet met de begroting die ze doorgaf). Ik hoop dat jullie de band nog terug luisteren over dit gesprek want dit klopt echt niet en ik kan er ook niet goed tegen als mensen tegen mij liegen. Wij boeken heel vaak bij neckermann maar als dit niet opgelost wordt was dit de laatste keer.

Brigitte Beelen

Als de eerst doorgegeven prijs (€1904) aangehouden wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 15 oktober 2016 om 13:24 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht klacht omboeking

1 maand geleden - De klacht is niet opgelost. We gaan niet akkoord met het bedrag van €2000,- Wel vind ik het netjes dat de klacht serieus genomen wordt en hoop dat in de toekomst deze fout niet meer wordt gemaakt en dat het personeel de klant eerlijk benaderd. Overal worden fouten gemaakt maar durf ze toe te geven!

Alle klachten die gemeld zijn door klacht omboeking