Klacht: Verkeerde imei nummer

op 16 januari 2014 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb een kapotte telefoon liggen, heb last van waterschade. Heb vandaag gebeld om hem op te laten halen,toen de medewerker van proassist mijn toestel kwam halen bleek mijn imei nummer niet te kloppen. Ik heb zelf een nieuw toestel van jullie gehad al eerder en bij het verwisselen van de toestellen moet er wat fout zijn gegaan bij jullie. Ik heb zelf mijn toestel nooit zelf vervangen, waarom zou ik dat doen als ik al maanden betaal voor mijn verzekering. Ben voor alles verzekerd. Dus dat zal niet logisch zijn. Ik zit nu met een kapot toestel omdat er wat verkeerd is gegaan bij jullie. En dan wordt mij verteld dat ze niks voor me kunnen beteken.

Ik ben pas tevreden als mijn toestel gemaakt is. Ik heb maanden gewoon betaald zonder schade. En nu ik dat wel heb, wil ik dat er ook wat mee gedaan wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meema