Klacht: verkeerde gewichten op vlees en service aan de kassa

op 01 oktober 2017 over Carrefour in de categorie Supermarkten

een grote week geleden kocht ik in carrefour waarschoot een promo in gehakt : 1 kg kopen en 1 krijgen, toen ik dit in zakjes van 500 gr wou invriezen kwam ik tot de vaststelling dat ik maar 3 zakjes had, nochtans vermeldde de verpakking 2x meer dan 1 kg. een paar dagen later deed ik dit terug en kwam op juist hetzelfde uit. dit was dus 1 kg kopen 500 gr krijgen(ik noem dit boerenbedrog) (heb er ook fotos van genomen) en zaterdag ll dag van de klant kocht ik terug een promo vaatwastabletten(verkeerd geprijsd, dit werd wel aangepast aan de kassa) maar de kassierster pakt naar de zak snoep voor de dag van de klant en bedacht zich, blijkbaar ben ik niet goed genoeg voor de dag van de klant( ik kom nochtans al jarenlang in die winkel en ik werk zelf ook in de retailhandel) dit doet mij besluiten om samen met mijn gezin geen boodschappen meer te doen bij jullie.

ik denk dat er hier naar de klant toe met meer service moet gewerkt worden, bedrieg de mensen niet met de gewichten van de verpakking en behandel de klant zoals je zelf wenst behandeld te worden(elke klant gelijk voor de wet )

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carrefour

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carrefour nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elsy wulfrank