Klacht: Verkeerde en lauwe koffie. Lang wachten en onbeschofte behandeling.

op 19 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Bij de mc Donald in Rome, Piazza Di Spagna (naast Spaanse trappen) bestelde ik via de automaat een large Cappuccino en een thee.
Ten eerste moest ik zeker 20 minuten wachten terwijl allemaal klanten die na mij kwamen hun bestelling al kregen. Toen ik vroeg of er iets mis was gegaan werd ik eerst genegeerd en na een paar keer vragen met tegenzin geholpen. De bestelling werd neergezet door een jongen. Toen ik een slok nam bleek de koffie erg lauw en het was ook nog eens een kleine beker. Ik ben terug gegaan en ik werd weer compleet genegeerd. Na 5 minuten en na behoorlijk aandringen kwam de jongen naar met toe en reageerde geïrriteerd. Hij zette een grote cappuccino neer en verdween meteen. Toen ik deze op wilde drinken was hij nagenoeg koud! Ik baalde verschrikkelijk maar heb het toch maar opgegeven omdat we ook nog graag wat van Rome wilden zien.

Dat ik in ieder geval een reactie van Mc Donald krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Sawade