Klacht: Verkeerde conclusie getrokken

op 16 november 2016 over Dekra in de categorie Autodealers

Door een kapotte waterkraan in de badkamer is er water door de waterkracht achter het tegelwerk naar beneden gelopen. Ik heb de waterkraan vernieuwd en omdat ik in de badkamer bezig was meteen preventief alles opnieuw gekit. Ik heb de schade aan de verzekering gemeld. Dekra was de “expert”die de schade zou gaan vaststellen. Via een online verbinding op mijn ipad hebben ze de schade in de gang gezien en tevens heb ik hun de badkamer laten zien. Ze zeggen tegen mij dat ze akkoord gaan met de schade. Groot was mijn verbazing dat de verzekeringsmaatschappij de schade afwees omdat, zoals Klaverblad zegt, Dekra heeft gemeld dat de kit in de badkamer poreus was. Dat zouden mijn woorden zijn. Lekker betrouwbaar zo’n malafide bureautje.

Als Dekra zegt wat ze tegen mij ook gezegd hebben. Dat ze akkoord gaan met de schade en niet het verhaal omdraaien door tegenstrijdige verklaringen af te leggen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekra over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dekra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekra

Heeft op 20 juni 2017 om 08:10 geantwoord

Geachte heer Schilders,

Eerder hebben wij u klacht niet ontvangen via de klachtenwebsite klacht.nl. Wij vinden het de situatie vervelend die is ontstaan. Zelf kunnen wij u klacht niet inhoudelijk beoordelen aangezien het een ander onderdeel van DEKRA betreft. Wij gaan er vanuit dat inmiddels een en ander naar teveredenheid is afgewikkeld.

DEKRA Automotive

Heeft op 22 juni 2017 om 06:24 geantwoord

Het probleem is grotendeels door mijn verzekering opgelost en niet door Dekra. Het is makkelijk om de verantwoording door te schuiven naar een andere afdeling.

Alle klachten die gemeld zijn door johannescm