Klacht: Verkeerde burger

op 19 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Dag mcdonalds ik wil u hier bij mede delen dat zo net een burger heb besteld bij jullie de mcveggie burger. Vervolgens loop ik naar huis om deze te eten merk ik dat de burger verdacht veel op kip lijkt en op de box stond geen enkele sticker van veggie. Daarna heb ik mijn zus raadgepleeld die de burger al eerder heeft gegeten en zij zelf dat de burger niet veggie was maar de originele met kip maar wel zonder bacon. Ik ben zwaar teleurgesteld. Ik ben namelijk moslim en heb door jullie stomme fout een zonde begaan. Ik vind het niet oke om mij daarna nog een andere burger aan te bieden en te doen alsof er niks gebeurd is. Van mij part ontslag aan de persoon die mij dit heeft gegeven.

Wanneer u het nemen van vegatarisch zijn serieus neemt en de crew zelf op let met wat ze opdienen. Daarnaast een aparte frituur voor vega producten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soraua