Klacht: verkeerde betaling

op 29 november 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een verkeert bank nr. voor avg internet security opgegeven. kan ik dit terug krijgen? Rekeningnummer:nl28rbos0440339464. Omschrijving:486725476919702-0307838. Bedrag €77.99. Deze betaling was bestemt voor IBAN: NL59ING0000241943. Fact. nr. 1012637444. Betalingsreferentienummer:486725476839

Gewenste Oplossing:

als het bedrag teruggestort is zodat ik avg kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 30 november 2016 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

30-Nov-2016 De heer Van Rijckevorsel per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Frans van Rijckevorsel