Klacht: Verkeerde bestelling/niet goed behandeld door personeel.

op 27 juni 2017 over Eazie in de categorie Fastfood ketens

Ik heb via thuisbezorgd een bestelling gedaan van 5 wok maaltijden. Superhandig tijdens het werk en dan hoef je ook de deur niet uit tijdens je half uur pauze. Twee maaltijden klopte niet. Hierover contact opgenomen en er worden nieuwe geleverd. Let wel op, de bezorger moet de oude maaltijden meenemen. Prima we eten het toch niet op. Ruim een uur later komt de bezorger met de nieuwe maaltijden en opnieuw klopt het niet. Inmiddels is de pauze alweer voorbij en kunnen we weer aan het werk, dan pas komt de bezorger met de nieuwe maaltijden. Heel lief een cola erbij gedaan. Vervolgens klopt de bestelling opnieuw niet. Weer contact opgenomen en ik moet het verhaal opnieuw uitleggen. Medewerker snapt er niks van en doet een beetje alsof ik het verhaal verzin want zo iets zou nooit twee keer fout kunnen gaan. Ze bied aan een nieuwe bestelling te bezorgen. Vanzelfsprekend ging ik hiermee niet akkoord. We proberen inmiddels al drie uur een simpele rijstmaaltijd te eten. Ik heb gevraagd m’n geld terug te krijgen. Dat kon ze niet regelen, daarvoor moest ik haar manager mailen. Daar heb ik ook geen tijd voor dus ik heb haar verzocht zelf te mailen en dit te vragen. Dat is afgesproken. Ruim een uur later belt ze me opnieuw. Om het geld terug te krijgen moet ze de maaltijden weer ophalen! De reden hiervan was: zo kunnen we de fout voorkomen bij volgende klanten. Nou ben ik misschien superslim, maar je kan de fout voorkomen door de volgende keer het juiste sausje, rijst en groenten in het groene bakje bij elkaar te gooien. Zonder het bakje kon ze niks meer voor me doen. Ze moest opnieuw overleggen met haar manager. Hierna heb ik niks meer gehoord.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg voor die hele bestelling. De bestelling is geplaatst op 26-06 met bestelnummer 123. Via thuisbezorgd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eazie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door smeer