Klacht: verkeerde bestelling

Depp29 op 23 december 2019 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

we reden rond 17.00 door de Mac drive in Meppel .
Toen we uit eindelijk ons eten kregen zagen we voor ons al iemand met een bestelling terug gaan dus gingen wij onze bestelling ook controleren. Op de bon stond een verkeerde bestelling dus direct terug gegaan . na een poosje wachten kwam er iemand van het personeel naar me toe om te vertellen dat de bestelling zelf wel goed was maar de bon alleen niet en ze zouden de bestelling opnieuw maken zodat we die warm mee konden krijgen . onze ice frappe’s waren al helemaal ingezakt en naderhand kregen we onze nieuwe bestelling . we waren in de auto nog geen 5 min onderweg om naar huis te komen en eenmaal thuis hadden we koude hamburgers maar wel warme friet. dus waarbij bij het vermoede is dat we de oude hamburgers hadden en wel verse friet. Geen excuses gekregen van het personeel voor de verkeerde bestelling.

excuses en iets extra’s ( goede maaltijd ofzo ) heb niet kunnen genieten van mijn maaltijd die koud was behalve de friet . zonde van het geld

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Depp29