Klacht: Verkeerde artikelen

op 18 februari 2018 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Hallo,
Ik wil een klacht doen voor Praxis Middelburg.
Ik vroeg advies aan een medewerker over witte plafon verf die in de aktie was .. hij gaf me een emmer mee.. toen ik thuis kwam en hem opende was het Crème achtige kleur.. hier kwam ik een paar uur later achter .. ik snel terug want de winkel ging dicht en ik had iemand maandag ingehuurd die het zou doen.. maar had ik wel de goeie verf nodig. Kwam ik terug bij de praxis mocht ik de emmer niet terug geven of ruilen.. want hij was open gemaakt.. erg onvriendelijk vind ik dat als je advies vraagt en het personeel maakt een fout maar komt met geen oplossing.. zo zijn er meerdere dingen.. ik heb strips nodig en heb al 10x gevraagd of ze die willen bestellen en tot heden nog niet binnen .. twijfel of ze wel besteld zijn?! vroeg om een aansluiting voor een douche bak krijg ik een aansluiting voor een bad mee.. alsof het personeel geen kennis heeft lijkt het.. of ze maar gewoon wat meegeven en dan heb ik het niet over al het personeel want ben zeker ook vaak goed geholpen. Maar het is hee vervelend als je continu heen en weer moet om het te ruilen als je aan het klussen bent en om advies vraagt.. en nu heb ik dus een hele emmer verf wat de verkeerde kleur is.. wacht ik nog op strips .. ben ik al zo’n 5 x voor de gek gehouden met verkeerde artikelen en informatie. Zucht!

Wanneer ik wel goed geholpen wordt.. en niet hene en weer hoef of iets te ruilen of opnieuw te kopen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DDeelen