Klacht: Verkeerde afvoerpijp

op 25 januari 2014 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

Toen ik merkte dat de afvoerpijp niet meer goed was,
Belde ik ze op om deze te laten maken of vervangen.
Eerst kwam er Service monteur langs die echt heel provisorisch de afvoerpijp dichtplakte want hij had niet de juiste spul bij zich,
Dus hij maakte er een melding van in zijn handheld dat we asap terug gebeld zouden worden voor een 2de afspraak dat het goed gemaakt zou worden.
Na 2weken niks te hebben gehoord toch zelf gebeld,
Verteld wat er aan de hand was,
Nu kwamen 2 jongens die al meteen zagen dat het NIET goed was: een plastic afvoerpijp, terwijl het een geiser is.
Hun hadden nog wel een ijzeren afvoerpijp maar dat moest ook wederom provisorisch geplaatst worden,
En we zouden wederom weer terug gebeld worden,
Bijna een week voorbij belde ik maar,
Precies uitgelegd wat er gedaan moest worden en wat er was en gezegd dat het dit keer GOED moest gaan,
Voor de 3x weer iemand die langs kwam om de afvoerpijp te maken en ja hoor NIET de juiste spul bij zich moest een afvoerpijp halen,
Deze had hij erop gezet en alles deed weer goed.
Tot de geiser afsloeg.
Weer gebeld weer een service monteur en die zag dat er condensatie in de geiser zat hij keek even op het dak en zag dat het een HR afvoerpijp was.
Wederom zouden we terug gebeld worden maar dat is nog steeds niet gebeurd straks maar zelf WEER bellen.

Dat het een keer GOED opgelost word ipv provisorische gedoe.
Met de JUISTE afvoerpijp voor een GEISER ipv een ander type afvoerpijp voor de CV-HR ketel.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kemkens Installatiebedrijf

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kemkens Installatiebedrijf nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

Kemkens Installatiebedrijf

Heeft op 06 maart 2014 om 13:24 geantwoord

Klant is op 17 februari gebeld en er is een afspraak gemaakt om het probleem in 1 keer goed te verhelpen. Dit heeft plaatsgevonden op 21 februari j.l.. Wij hebben vervolgens 2 keer per mail en een keer per telefoon geprobeerd contact met deze klant te krijgen en ook verzocht eventueel direct contact met ons op te nemen. Allereerst wilden wij graag weten of nu alles naar tevredenheid was opgelost en daarnaast hadden we graag nogmaals de mening van de klant bij deze klacht gehad. Helaas is deze (re-)actie uitgebleven. Wij willen toch graag op deze website zien dat het probleem is opgelost en niet in behandeling blijft staan. Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben, kunt u altijd direct contact met ons opnemen. Dit kan door een e-mail te sturen aan verkoop@kemkens.nl , maar u kunt ons ook altijd even bellen op 0412-640555. Wij staan u natuurlijk graag te woord!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kemkens Installatiebedrijf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door WouterD