Klacht: Verkeerde aflevering; Geen smartkaart bij de aflevering en een beschadigde schotel

op 01 juni 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nog steeds geen reactie op mijn eerdere klacht wegens het niet leveren van een gevraagd Basispakket Uw referentienummer 1126586. Verder heeft U opnieuw een bedrag van 65,90 van mijn Ing rekening opgenomen, hetgeen ik gestorneerd heb van wege het niet bestaan van een abonnement met nr.88236778 op mijn naam.
Het basispakket met schotel, ontvanger(met geintegreerde smartkaart) en stelpoot,zoals ik het ontvangen heb met barcode nummer 3SKABA358235122 op 6 mei 2016 via PostNl, naar postbus 39, te 3440 AA Woerden aan Uw webcare centrum doen toekomen. Deze actie heb ik op advies van Uw klantenservice en webcare gedaan.

Al eerder aan Uw verzocht het eerder door GlobalCollect geincasseerde bedrag van 208,95 euro aan mij terug te betalen. wegens het niet leveren van het gevraagde. Dus terugbetaling als eis. Er bestaat geen contract op mijn naam J.Meijn

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

7 maanden geleden - Geachte heer J. Meijn, Allereerst onze oprechte excuses voor deze vervelende zaak. Uw situatie krijgt daarom ook onze volle aandacht om dit zo spoedig mogelijk op een correcte wijze voor u op te lossen. De geweigerde incasso is reeds rechtgetrokken met het door ons gecrediteerde bedrag van € 65,90. Uw gewenste oplossing is ook zeker op zijn plaats en delen u mede dat ik u uiterlijk dinsdag 14-06-2016 per e-mail zal informeren over de status van deze terugbetaling. Tevens zal ik in deze e-mail terug komen op uw vraag m.b.t. de tenaamstelling van uw smartcard(s). Vertrouwende u hiermee volledig te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Tim Dimon

Reactie van de melder van de klacht Beestenweer

6 maanden geleden - Alleen verzendkosten niet teugbetaald.verkeerde levering niet mijn schuld. Rest goed abgehandeld.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:39 geantwoord

Geachte heer Meijn,

Doordat het afhandelen van de klacht niet gebeurd is bij onze vorige reactie, zijn wij genoodzaakt om het huidige bericht ook nog te plaatsen. Daar wij niets meer van u vernomen hebben sluiten wij de klacht definitief af. Wij gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Anne
CanalDigitaal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Beestenweer