Klacht: Verkeerde aflevering

op 06 mei 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

aflevering Recreatie BasisHD-pakket met een geintegreerde smartkaart nr. 33730009454, die alreeds opnaam stond van een andere gebruiker met de naam Peters. met alle kosten voor verzending heen en retour en vele telefoontjes en reiskosten Viersen -Venlo Volgens Klantgen service geen Coulance.

Ik ben tevreden als het totaal van de door CanalDigitaal ingediende rekening van 208,95 en de retour kosten van PostNl á 6,95 euro met spoed worden terug geboekt op mijn Ing rekening NL04 INGB 0752904248

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

8 maanden geleden - Geachte heer Meijn, Wij begrijpen dat het vervelend is als uw bestelde product niet aan de verwachting voldoet. Het pakket is op 2 mei afgeleverd bij de Primera in Venlo. Dit afleveradres is door uzelf gekozen. Dat dit betekend dat u vanuit Duitsland naar Venlo heeft moeten reizen kunt u ons niet aanrekenen. Het kaartnummer waar u over spreekt heeft nog nooit op naam van welke abonnee dan ook gestaan. Het spijt ons dan ook dat u deze informatie van onze klantenservice heeft moeten vernemen. Wij begrijpen uit uw bericht dat u de ontvanger reeds heeft geretourneerd. Kunt u ons voorzien van het verzendbewijs of de barcode van de verzending? Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Marcel Nagel CanalDigitaal Webcare

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 mei 2016 om 15:00 geantwoord