Klacht: Verkeerde achternaam door OAD XL

op 28 augustus 2013 over OAD bus in de categorie Busreizen

Gisteren een reis geboekt bij de organisatie OAD Xl , als verassing voor mijn partner
Bij invoeren correcte namen ingevoerd van partner en mij, wij zijn niet getrouwd . Gecontroleerd en bij bevestiging nogmaals gecontroleerd of alles goed ingevuld was, dit was door mij goed ingevuld, ik ga betalen en denk hèhè eindelijk een leuke reis bij een goede organisatie (dacht ik) 2minuten later ontving een email met daarin de bevestiging van locatie ect…maar wat zag ik tot mijn grote verbazing , dat de achternamen niet correct waren mijn vriend had opeens mijn achternaam , ik Een email sturen met daarin een Naams correctie , ik krijg een email terug dat ik 160. Euro moest betalen!! Terwijl dat het een systeem fout bij Oad xl is, ik gebeld naar 0900nr half uur aan de lijn 3keren doorverwezen want niemand kon mij helpen, ik was en ben ontzettend boos . Waarom zou ik in hemelsnaam mijn achternaam bij mijn vriend zetten , ik heb alles gecontroleerd ook nog eens, en dan krijg ik 3 callcenter dames die niks konden zeggen behalve dat het mijn eigen schuld was!!!! Ik was en ben zo boos!!!! Ik ga niet betalen voor een fout bij Oad Xl , ik vraag om een oplossing bij OAD xL !!

Dat de Naams correctie word uitgevoerd zonder 160 euro voor hoeven te betalen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD bus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD bus nog niet in behandeling is genomen.

OAD bus

Heeft op 24 februari 2014 om 11:22 geantwoord

Dit betreft een klacht van het in september 2013 failliet gegane bedrijf Oad Reizen BV. Eventuele klachten die hiervan nog openstaan kunnen desgewenst nog voorgelegd worden aan de curator (Daniëls en Huijsmans). Oad Bus BV kan deze klachten niet beantwoorden of in behandeling nemen omdat wij een nieuwe organisatie zijn.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OAD bus in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OAD bus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Shar34