Klacht: verkeerde aanhef bij boeking

op 01 juni 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb net een vlucht geboekt voor mezelf en mijn neef. Ik maakte een foutje bij de aanhef, ik duidde mevrouw aan bij mijn neef terwijl dit meneer moest zijn… Volgens de site van ryanair kan ik dit veranderen binnen de 24 uur, dan zou dit niet kosten, als ik het nadien wil veranderen kost het 110 euro. Ze nemen echter niet op bij het callcenter (in Ierland!) en de live chat die je zou moeten kunnen helpen werkt niet!!!!

Gewenste Oplossing:

Wie helpt me om dit binnen de 24 uur op te lossen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door veerle kuyl