Klacht: verkeerd voorgelicht

op 20 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tijdens het gesprek met de verkoper werd ons een draadloze router en eredivisie live voor € 15 per maand in ons pakket beloofd, ik heb inmiddels zelf een modem moeten kopen,en eredivisie live heb ik niet gekregen en krijg ik ook niet meer voor € 15.00 hiervoor moet ik nu meer betalen.

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden met eredivisie live voor de afgesproken prijs van € 15.00

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 23 juli 2012 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tuinier,

Wij zien dat u zich in augustus 2011 heeft ingeschreven voor het volgende pakket:

Glasvezel Compleet 25: 44.95 euro per maand.
HD ontvanger: 150.00 euro eenmalig.
HD pakket: 5.00 euro per maand.
Onbeperkt bellen naar vaste nummers in Nederland: 5.00 euro per maand.
Installatie door monteur: 99.95 euro eenmalig, afhankelijk van de actie die u heeft gebruikt bij de aanmelding worden deze kosten niet gefactureerd.

Op het moment dat u dit abonnement aanvroeg leverde Lijbrandt nog geen router, wij vinden het vervelend om te horen dat de verkoper u deze router heeft beloofd maar kunnen u geen router leveren voor 15 euro.

Tevens zien wij geen aanvraag voor het Eredivisie Live pakket vandaar dat u deze niet ontvangt. Op dit moment is het Eredivisie Live pakket af te nemen voor 17 euro per maand, dit bedrag kan niet worden verlaagd. Mocht u alsnog het Eredivisie Live pakket willen aanvragen dan kunt u dit via Mijn Lijbrandt doen.

Ondanks dat de start van uw abonnement niet vlekkeloos is verlopen gaan wij er vanuit dat u op dit moment naar volle tevredenheid gebruik kunt maken van onze diensten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt

Alle klachten die gemeld zijn door marcotuinier