Klacht: Verkeerd voorgelicht

op 12 december 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

In September 2016 kon ik mijn abonnement bij kpn verlengen. Ik heb toen gekozen voor telefonisch verlengen. Ik heb de medewerker verteld dat ik 2 jaar daarvoor al had willen kiezen voor een sim only abonnement maar dat de juffrouw in de winkel dit afgeraden had omdat ik dan geen telefoon zou hebben als mijn toestel kapot zou gaan. De meneer aan de telefoon verzekerde mij dat dat niet het geval was omdat je wel altijd kan upgraden. Ik vroeg hem of dat ook voor het toestel gold en hij verzekerde mij van wel. Aan de hand van deze informatie heb ik gekozen voor een sim only abonnement. Nu heb ik problemen met mijn toestel en dacht dat ik mijn abonnemen kon omzetten in een abonnement met toestel. De mevrouw aan de telefoon vertelde me dat dat niet mogelijk is. Nu zit ik met een abonnement maar zonder toestel.

Ik ben tevreden als kpn mij tegemoed zou komen met een ander abonnement plus toestel voor dat mijn huidige abonement in september afloopt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danibe3