Klacht: Verkeerd voorgelicht

op 26 april 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ging voor mijn abonnement te verlengen en jullie medewerker nr.23799 heeft mij verkeerd voorgelicht, hij zei dat ik een i-pad air 2 twv 700€ zou krijgen,wat voor mij betekent dat ik 64 gb kan gebruiken. wat blijkt bina aankoop….ik heb een 16 gb van 500€, ik ben verschillende keren terug geweest naar de T-Mobile winkel in Weert om de betreffende persoon dit terug te koppelen maar steeds was hij er niet. Vandaag was ik weer in de winkel en begreep ik dat hij niet meer bij jullie werkt. Wat er voor zorgt dat ik met een ontevreden gevoel blijf zitten, want ik vind dat hier iets tegenover mag staan. Vandaar dat ik nu pas officieel een klacht in wil dienen. en los hiervan heb ik nog een dingetje, mij is ooit verteld dat je bij T-Mobile abonnement onbeperkt internet bleef houden, waarom krijg ik dan nu de melding: U hebt nog 200MB en daarna wordt de snelheid lager. Hier ben ik het ook niet mee eens. Valt beide onder valse voorlichting in mijn ogen.
Met vriendelijke groet, Sonja Janssen.

Als ik mijn oude i-pad nog had zou ik mijn oude abonnement terug willen maar die is inmiddels verkocht ...ik wil op de één of andere manier een tegemoet koming voor de verkeerde inlichting.

En voor die 2e klacht wil ik een herstel tot onbeperkt gebruik.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door muluc