Klacht: Verkeerd voor gelicht

op 19 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Hallo lijbrandt ik heb een klaar 100 abonnement afgesloten
om dat mij verteld is bij de glasvezel winkel op klazienaveen
dat ik in dat abonnement sat1 had zitten maar nu blijkt dat ik om die zender te ontvangen 10 euro in de maand extra moet betalen en dat vindt ik niet terecht want sat1 is eigenlijk
de belangrijkste zender waar ik het meest naar kijk.en als ik informatie in win over de zender inhoud wil ik wel graag goede en eerlijke informatie.

Ik zou graag sat1 willen hebben in mijn pakket maar 10 euro
in de maand extra is mij te duur zoals die turkse zenders waar ik niets aan heb en nooit naar kijk die heb ik wel maar daar kijk ik nooit naar dus die hoef ik ook niet te hebben.

vr gr A . Bos

pijpestro 11

7887GK Erica

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 19 juli 2012 om 11:24 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Bos,

U geeft aan dat u verkeerd bent voorgelicht over het zenderpakket voor sat1. U heeft juist door deze informatie het abonnement getekend. Hierbij willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Klanten binnenhalen met verkeerde informatie wordt door ons niet getolereerd. Dit wordt daarom bij ons uiterst serieus genomen. Uw brief zal ons daarom helpen dit verkoopgedrag in de toekomst te voorkomen. Daarom willen wij u hartelijk danken voor uw klacht. Wij kunnen u dit pakket helaas niet gratis aanbieden. De samenstelling van zenderpakketten verandert regelmatig. Wij hopen dat u alsnog met plezier gebruik kunt maken van onze diensten.

Fleur
Lijbrandt Webcare