Klacht: verkeerd produkt

op 08 augustus 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb nog steeds geen reactie gekregen op het retourneren van het verkeerd gestuurde gewonnen produkt . Dit hierboven heb ik gewonnen en betaald. Ik heb een hangmat gekregen en dit geretourneerd. nu heh ik nog altijd het juiste produkt niet ontvangen of het geld 80 € teruggekregen,
Ik heb al en paar keer gemaild en nog steeds niets gehoord.
Premium wolggang 320 delige gereedschapskoffer
ordernr 20947025
gewonnen op 22 juli 2018
prijs 80.95€

helemaal niet tevreden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 augustus 2018 om 11:28 geantwoord

Beste Marleen,

Wat onwijs vervelend zeg! Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Wij gaan dit direct voor je oppakken. Je vraag wordt nu naar de desbetreffende afdeling gestuurd. Zodra wij antwoord van hun ontvangen laten wij dat via mail aan je weten. Je hoort spoedig van ons.

Een fijne dag en een vriendelijke groet,

Webcare VV

Heeft op 01 september 2018 om 22:26 geantwoord

We zijn nu september en ik heb nog steeds niets gehoord. Wanneer krijg ik mijn koffer of geld yerug

Alle klachten die gemeld zijn door marleenVL