Klacht: verkeerd product na bestelling

op 17 september 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

In de Blokkerwinkel in Harlingen heb ik 15 september een 1 persoons electrische deken besteld Topcom BW 751 voor mijn ouders. Kon het pakket vandaag ophalen, maar thuis gekomen zat er een tristar deken in. Ik ben terug gegaan naar de winkel en daar kreeg ik als antwoord dat als het artikel niet op voorraad is er een vervangend product gestuurd wordt. Thuis gekomen heb ik op de internetsite gekeken en daar staat dat de deken op voorraad is. Het kan een fout in het distributiecentrum zijn, maar ik kan nergens op de site van Blokker een tristar electrische deken vinden. In de winkel werd mij gezegd dat ze de goede deken opnieuw voor mijn wilden bestellen maar niet konden garanderen dat ik ditmaal wel de juiste zou krijgen. Vind het zeer slordig en zal niet gauw weer iets via internet bestellen. Mijn bon wat tevens mijn garantiebewijs maar had dus niks waard geweest als we de deken wel hadden gehouden maar na een tijdje stuk was gegaan omdat de naam niet overeen kwam met de naam op mijn bon.

In het vervolg is het misschien wel zo netjes dat er bij een niet te leveren artikel een bericht gaat naar de koper en niet zo maar iets anders te sturen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellydejong16