Klacht: Verkeerd product geleverd – niet bereikbaar

Mooie pomp en sproeiers besteld bij Irritech.nl en na een week ook ontvangen. Helaas zijn de verkeerde sproeiers geleverd (1 ipv de bestelde 34) en nu is Irritech al weken niet bereikbaar per mail en per telefoon. Ik heb ze één keer aan de lijn gehad en toen werd mij gevraagd om bewijsmateriaal. Ik heb foto’s gestuurd en daar werd vervolgens niet meer op gereageerd. Inmiddels al 15 keer gebeld, maar krijg elke keer een antwoordapparaat.

Ik ben tevreden als ik de bestelde 34 pop-up sproeiers geleverd krijg. En een welgemeend excuus voor dit onbegrijpelijke gedrag van een webwinkel.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Irritech nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Smarty025

3 maanden geleden - IrriTech heeft direct nadat ik mijn klacht op Twitter had gezet contact met mij opgenomen en de verkeerd geleverde pop-up sproeiers omgewisseld voor een passende maat, en daarbij ook een passende schroevendraaier gedaan. Dus het probleem de klacht is naar tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Smarty025