Klacht: Verkeerd kleur

op 11 mei 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Ik heb bed bij haco almere besteld, en moest ik 10 tot 12 weken wachten, na 14 weken heb ik met haco gebeld, krijg ik te horen dat de bed binnen is en ze gingen kijken wanneer ze het zullen bezorgen.
voordat de bed was bezorgd moest ik eerst de rest van totaal bedraag betalen, had ik gedaan.
Eindelijk kreeg ik mijn bed binnen, blijkt dat de stof niet de juiste is dat ik heb gekozen.( in plaats van stof kreeg ik leder bed)
Meteen gebeld met haco in almere en de personeel moest met zijn baas overleggen, na halfuurtje terug gebeld door de manager met een beloofde dat we worden geholpen.
Vervolgens heb ik afspraak gemaakt met de manager dat we op de volgende dag na de ontvangst van de verkeerde bestelling naar de zaak zullen gaan om te praten.
De tweede dag waren we geweest blijk dat de manager net weg was hij had een andere afspraak. en hij is gebeld door een van de medewerkers van Haco Almere, en hij pratte wel met ons en probeerde het probleem telefonisch op te lossen !!! ik vind het geen goede zaak ,en stelde voor dat we aan tafel moeten gaan zitten.
Ik ben weer op Vrijdag 13-05 naar Haco geweest om de manager die (Karst Keizer heet) te spreken, en merkte ik direct dat hij helemaal veranderd is wat manier van praten betreft en niet meer aardig en flexibel.
Hij probeerde mij de schuld te geven wat verkeerde bestelling betreft i.n.v een logische oplossing te vinden en uiteindelijk stelde hij voor dat hij gaat overleggen en met een goede oplossing komt.
Later op die dag stuurde hij een mail met een belachelijk oplossing dat ik wel een nieuwe bed met juiste stof kan krijgen maar ik moet een bedrag van ongeveer 1000 euro erbij leggen !!! dus de bed van 1500 euro wordt dan 2500 euro voor mij …

Ik ben juist erg teleurgesteld

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Saadtossa
x