Klacht: Verkeerd gemonteerd vanuit fabriek

op 22 december 2017 over Beter Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb op 14-12-2017 een roeitoestel besteld bij beter sport,15-12-2017 netjes volgen afspraak geleverd,helaas na montage blijkt dat het handvat vanuit de fabriek uit ondersteboven is gemonteerd dus dit meld ik per telefoon…..wordt verzocht een formulier in te vullen zodat er een monteur naar kan kijken inclusief foto’s,zo gezegd zo gedaan…..krijg ik een mailtje terug dat ik dit zelf maar even moet oplossen “Het omdraaien van de handvatten en het display is gemakkelijk zelf te doen,
Als u het zelf doet zal er niets veranderen met de garantie aangezien wij het u vragen zelf te doen.

Handvat omdraaien van roeitrainer:
– Draai de handsensoren aan de onderzijde los 2 schroefjes per kant.
– Draai het display aan de achterzijde los 4 schroefjes.
– Aan de binnenzijde van het display zitten 2 stekkers die de handzensoren verbinden met het display die stekkers kunt u los maken,
– Daarna kunt u de sensoren met de kabels uit de buis halen en de kabel er aan de andere zijde in plaatsen.
– Als de sensoren juist om geplaatst zijn kunt u het display ook naar de juiste kant draaien en dan weer vast draaien.

helaas beter sport dit is niet de manier om je handvat om te draaien maar je display als deze op zijn kop zit…….en zo’n antwoord van een gespecialiseerde servicemonteur……..

Weer mailen….weer een antwoordt “Beste René,

Ik heb van onze externe monteur vandaag een andere makkelijkere manier te horen gekregen hoe hij het doet om draaien,
Hij zegt als u de band met het handvat helemaal uit trekt tot het niet meet gaat dan de hendel een slag omdraait naar de juiste zijde en dan weer terug laat op rollen. Dan is het ook goed dan draait de band ook niet meer om naar de andere zijde aangezien u tijdens de training de band nooit volledig uit trekt.”

Beste Betersport dit is een oplossing die ik zou verwachten van de slager op de hoek…..niet van een service monteur……dus zelf de hendel maar uit elkaar geschroefd en hem wel op de juiste manier gemonteerd……..zodra de betaling gedaan is is het ook gedaan met de service en garantie……een nieuw apparaat waar jezelf aan moet gaan sleutelen……..dit had beter gekend en beter gemoeten mijn advies.. betaal liever iets meer direct in de buurt dan bij deze firma bestellen met totaal geen garantie…..

Voor de rest een prima hometrainer voor een mooie prijs…..zonde dat ze het zo afhandelen

Als het normaal opgelost had geworden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beter Sport

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beter Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ReneCev