Klacht: verkeerd geleverde trekhaak geen mogelijkheid tot retour of ruilen door geen enkele manier van communicatie

op 31 mei 2017 over Eurotrekhaak in de categorie Garagebedrijven

Klacht Eurotrekhaak.nl

Ik heb via de website van Eorotrekhaak.nl een trekhaak besteld voor een Ford Transit voor modeljaar tussen 1986 en 1991.
Type aanduiding: Cat.nr.C17, Homologatienr.conform richtlijn: 94/20/EG:e20*0398*00

Direct vooraf betaald via ideal.

Enkele dagen later krijg ik een pakket. Blijkt dat er een trekhaak in zit voor het opvolgende model Transit tussen 1991 en 2000. Type aanduiding: Cat.nr.C18 ,Homologatienr.conform richtlijn: 94/20EG:E20-55R-01 0986

Daarom, natuurlijk een mailtje gestuurd met het bovenstaande, dat ik een trekhaak besteld had voor model 1986 tm 1991 en niet de 1991 tm 2000. en of ik hem kon komen ruilen.

Hierop kreeg ik de volgende reactie:
Totale mail tekst:

Beste
u heft de jouste trekhaak ontvangen ford transit vanaf 1986 tot met 2000
wij hebben geen andere trekhaak niet op voorraad
Met vriendelijke groet / kind regards,

Paul de Lange

Vreemd vond ik, maar goed, ik de site er bij genomen omdat ik toch begon te twijfelen.
Blijkt dat er toch echt 2 verschillende versies aangeboden worden en dat ik de juiste besteld had maar niet geleverd gekregen.

Dus nogmaals gemaild, dit keer met screenshots van zijn eigen site erbij met de vraag hoe hij dit kon oplossen.

Geen enkele reactie meer gehad, nog een keer gevraagd voor reactie, nog steeds niets, telefonisch ook niet te bereiken.

Nu voel ik me toch op zijn zachtst gezegd in de kou staan door deze firma……….

Als ik de trekhaak kan ruilen of geld terug kan krijgen op korte termijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eurotrekhaak over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eurotrekhaak in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Koen Tubee

3 maanden geleden - Inmiddels, een goede oplossing aangeboden gekregen van Eurotrekhaak.nl. De juiste, bestelde trekhaak is alsnog toegestuurd. Dit is een oplossing waar ik zeer tevreden mee ben.

Alle klachten die gemeld zijn door Koen Tubee