Klacht: Verkeerd geleverd en geen vervolg

op 20 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb eind vorig jaar 24 st AA en 24 st AAA batterijen “gewonnen”. Geleverd werden echter 48 st AA batterijen. Na 1e contact werd gevraagd 24 st retour te sturen (op eigen kosten) waarna ik 24 st AAA retour zou krijgen MET vergoeding van de gemaakte kosten.
Aldus gedaan en dat is precies het laaste wat ik gezien heb. Wel betaald voor 48 stuks. Eigenlijk 24 st geleverd en nog extra kosten gemaakt.Dat zijn nog eens dure batterijen! Ik krijg ook geen verdere reacties meer na herhaald vragen hoe lang het nog moet duren.

Omdat de batterijen nog steeds worden geveild, zijn ze dus in voorraad. Ik wil dus geleverd hebben 24 st AAA en mijn portokosten vergoed hebben.
Zoniet, dan wil ik bij deze proberen met andere klachten op deze site, iets te bereiken via een TV programma (Hoe bestaat het, Radar, Oplichting etc)Meld je vast aan svp ( van.mij@upcmail.nl )

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 21 januari 2014 om 11:17 geantwoord

Beste Uitbieder,

Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat dit allemaal langer duurt, echter hebben wij zojuist het een en ander nagekeken en kunnen geen retour producten vinden.
Wij hebben nog niks terug gekregen en hierom heeft u ook nog geen nieuwe set batterijen mogen ontvangen.

Wij gaan per mail contact met u opnemen om het een en ander uit te zoeken.

Vriendelijke groet,
Uitbieden.nl

Heeft op 22 januari 2014 om 11:21 geantwoord

Er wordt mij door Uitbieden.nl verteld dat het retour pakket niet is ontvangen.
Ik kan dat niet controleren,
DE KLACHT IS DUS NOG NIET OPGELOST.
Ik wacht even af wat voor oplossing het bedrijf heeft.
Wel heb ik o.a. terug gemail dat ik geen vertrouwen heb in hun magazijn(administratie) omdat het dus daar al eerder fout is gegaan.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Uitbieden.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Arie-P

3 jaren geleden - 24-1-2014 Tot op vandaag enkel als reactie gehad, dat uitbieden mijn retour pakketje niet heeft kunnen tracen. Wel wordt er op de site gezegd, dat het probleem is opgelost. ABSOLUUT NIET WAAR. Een retour mailtje is geen oplossing. Ook heb is WEER geen antwoord ontvangen op mijn mail. Vandaar dat met dus beweerd 99% van de klachten op te lossen. UITBIEDEN, NEEM UW VERANTWOORDELIJKHEID! STUUR MIJ 24ST AAA BATTERIJEN EN VERGOED MIJN GEMAAKTE PORTOKOSTEN VAN 3,84 EURO.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie-P