Klacht: Verkeerd geinformeerd door Haco en nu zit ik met een onbruikbaar bed

op 09 mei 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Door een stagiaire van Haco Vlaardingen ben ik geinformeerd over een boxspring en de daarbij behorende mogelijkheden voor de matrassen.
Omdat ik rug patiënt ben en de matras van het showmodel in de winkel net te hard vond wilde ik een zachter matras. De jongedame vertelde mij dat hoe hoger het aantal veren per m2 hoe zachter het matras wordt.Standaard komt het matras met 300 veren per m2, door een meerprijs te betalen zou ik een zachter matras krijgen ik heb dus gekozen voor een 500 veren per m2 matras.

Dit blijkt achteraf andersom te zijn. Het is juist hoe minder veren hoe zachter. Ik zit nu met een keihard matras waarop het onmogelijk voor mij is om op te slapen. Ik ben genoodzaakt op mijn oude bed te slapen en de spiksplinternieuwe boxspring staat nu nutteloos in de slaapkamer.

Ik heb geprobeerd om met de mensen van Vlaardingen een oplossing te vinden. wat zij mij hebben aangeboden is werkelijk niet te geloven. Om terug te gaan naar een matras van 300 veren zou ik zelf €250 moeten bijbetalen!! en het huidige matras moeten inleveren. Dit slaat natuurlijk werkelijk nergens op! Het matras wordt vanzelf zacht als ik er met een paar mensen op zou springen vertelde de medewerker van Haco Vlaardingen.

Ik ben onjuist geïnformeerd door een stagiaire en moet achteraf de fout van Haco zelf gaan compenseren??? Achteraf had ik me waarschijnlijk niet moeten laten adviseren door een stagiaire maar het is nu al gebeurd.

Bed is vorige week geleverd.

-ik wil een fatsoenlijk zacht matras waar ik op kan slapen.
-ik wil gecompenseerd worden voor het bedrag dat ik nu teveel heb betaald;
-ik vraag om excuses en een schadevergoeding in de vorm van een bon die te besteden is bij Haco.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Haco wonen en slapen

1 jaar geleden - Beste Mekki El Haddioui, Allereerst onze excuses voor het ongemak. We gaan het intern voor u navragen en komen hier z.s.m. op terug.

Reactie van de melder van de klacht Haddioui

1 jaar geleden - Vandaag ben ik gebeld door Haco Vlaardingen. Ik ben uitgenodigd om morgen het gesprek aan te gaan bij de vestiging en op zoek te gaan naar een passende oplossing. Wordt vervolgd.

Reactie van de melder van de klacht Haddioui

1 jaar geleden - Vanmorgen langsgeweest bij Haco Vlaardingen. We krijgen alsnog de juiste matrassen. Dit zijn de standaard matrassen die bij de boxspring komen de variant 360 veren per m2. Op mijn vraag hoe we het gaan doen met de meerprijs die ik heb betaald wordt nog nagedacht. De lokale bedrijfsleider heeft volgens eigen zeggen niet het mandaat om hierover te beslissen. Dit moet van een hogere macht komen. Ik wordt er over teruggebeld. Ben benieuwd... en wordt vervolgd.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 07 juli 2016 om 12:53 geantwoord

Beste Mekki El Haddioui, Gisteren zijn onze chauffeurs van de Haco bij u langgewenst om de verkeerde matrassen bij u om te ruilen voor de goede matrassen. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost. We wensen u veel plezier met uw nieuwe matrassen en danken u voor uw geduld.

Met vriendelijke groeten
Haco

Alle klachten die gemeld zijn door Haddioui