Klacht: Verkeerd geïnformeerd

op 22 augustus 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ongeveer een maand geleden heb in Praxis Spijkenisse een aantal pakken vinyl gehaald. Dhr die mij toen geholpen heeft gaf aan dat er binnen twee weken muur- en plakplinten zouden binnenkomen. Afgelopen vrijdag 19-08 ben ik nogmaals naar de Praxis gegaan om de plinten te halen.
Een medewerker heeft mij toen verteld dat er helemaal geen plakplinten bestaan en dat de muurplinten enkel te bestellen zijn. Hij heeft toen ook uitgelegd dat er voor vinyl geen plakplinten bestaan en alleen muur plinten zijn. Als ik dat had geweten had ik mijn vloer anders kunnen leggen. De medewerker die aan het werk was die heeft dan ook doorverwezen om naar de gamma of een andere winkel te gaan kijken voor bijpassende plinten.
Ik vond de service van dhr die mij de verkeerde informatie gegeven heeft zeer slecht. Ik vind dat je geen informatie moet geven, over iets waar je niets vanaf weet

Ik verwacht van jullie een tegemoetkoming, want nu moet ik met een stukje laminaat allerlei winkels afgaan om te kijken welke plint erbij staat. Ik had ook in een andere winkel alles kunnen halen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 25 augustus 2016 om 12:39 geantwoord

Geachte heer,mevrouw,

Ik begrijp u vraag over de service verlening vanuit de winkel te Spijkenisse.

Ik wil u dan ook adviseren om contact op te nemen met deze winkel en uw klacht daar bespreekbaar te maken.

De winkelmananger zal samen met u naar een passende oplossing zoeken.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Klantenserice Praxis

Alle klachten die gemeld zijn door maaniishaa