Klacht: verkeerd bezorgen

op 03 juli 2017 over Leidsch Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de afgelopen 3 weken is totaal 5 keer de Leidsch Dagblad bij mij bezorgd BLoemistenlaan 34 , terwijl deze bezorgd had moeten worden bij mijn buurvrouw : Bloemistenlaan 33.
Kunt u daar aub wat aan doen?

Gewenste Oplossing:

als de LD dagelijks op huisnummer BLoemistenlaan 33 bezorgd wordt.
en als ik bericht daarover ontvang,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leidsch Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leidsch Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mentinkm