Klacht: verkeerd bezorgde post

op 22 augustus 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week zat er een blauwe enveloppe van de Belastingdienst in mijn brievenbus. Bij nadere bestudering bleek dat deze post niet voor mij bestemd was. De tenaamstelling en adres hadden niets met mijn persoon van doen. Hierover heb ik PostNL geinformeerd en uit hun antwoord blijkt dat de Belastingdienst gebruik maakt van uw bedrijf om hun post te bezorgen. Derhalve komt mijn klacht aan de late kant. De voornoemde post heb ik in een PTT brievenbus gedaan met de mededeling dat deze verkeerd is bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorgers beter uit hun doppen kijken en de post juist bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 22 augustus 2016 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 augustus 2016 om 08:50 geantwoord

De volgende keer schrijf ik Catharina Amalia aan als ik en klacht heb over de bezorging van post van de Belastingdienst. Misschien heeft ze inmiddels een vakantiebaantje en heeft zij de post verkeerd bezorgd. Dit is net zo'n kul reactie als uw \"oplossing\".

Alle klachten die gemeld zijn door MAW Botermans