Klacht: verkeerd bezorgd

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er wordt aangebeld door post.nl. Een pakje voor me. Ik woon in een flat, dus ik wacht bij de deur van mijn appartement. Het duurde nogal lang dus ben ik via track & trace op internet gaan kijken. Blijkt het bij mijn buren te zijn afgeleverd met de mededeling dat ik niet thuis was. Ik had nota bene mijn stem laten horen via de huistelefoon. Dan maar klagen bij post.nl. Via de chat. Duurt heel lang voor iemand zich meldt. En dan kan hij niet lezen wat ik tik, omdat ik Microsoft Edge gebruik. Te gek voor woorden.

Als die bezorger flink op zijn vingers wordt getikt. Is volgens mij een lui iemand die snel van de pakketjes af wil.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 13:01 geantwoord

Geachte heer Guijs,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik het chatgesprek terug kunnen lezen en zie ik dat mijn collega u uitleg heeft gegeven en een klacht heeft opgemaakt om dit met de bezorger te laten bespreken om dit bij toekomstige pakketten weer correct te laten verlopen.

Heeft op 22 juli 2017 om 16:08 geantwoord

Ik wil graag weten hoe het gesprek is verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door john4711