Klacht: Verkeerd behandeld

op 20 september 2016 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Wij kopen vandaag bij intratuin Almere twee doosjes led buiten verlichting. Bij thuiskomst blijkt dat het twee doorverbindingssets zijn. Wij bellen met intra tuin en krijgen het meest onbeschofte mens aan de telefoon zij melde ons simpelweg” DAN HAD JE MAAR OP MOETEN LETTEN. Op onze vraag kunnen wij dan een startersset kopen was het antwoord van dit onbeschofte persoon U Luistert niet u had gewoon op moeten letten.

Wanneer er een excuus is en waar wij de startersset kunnen kopen en of bestellen,

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intratuin in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intratuin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intratuin

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:24 geantwoord

Wat ontzettend vervelend dat e.e.a. niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard kunt u met de artikelen en de bon terug naar de winkel. Mijn collega’s in de winkel kunnen u dan verder helpen. Tevens kunnen mijn collega’s u alles vertellen over voorraden en de mogelijkheid een artikel te bestellen. Uitverkoopartikelen kunnen niet geruild- of geretourneerd worden. Dit wordt aangegeven in de winkel en staat tevens vermeld op de bon.

Helaas is er bij het plaatsen van ons vorige bericht iets niet goed gegaan. De reactie onzerzijds is niet meer terug te vinden. Wanneer u met de bon en de artikelen terug wilt naar de winkel, kondigen wij uiteraard uw bezoek op korte termijn aan.

Alle klachten die gemeld zijn door niek51