Klacht: Verkeerd bedrag overgemaakt

op 19 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist
Wat een drama!.
Wat een drama!.
Mijn moeder van 76 een foutje gemaakt met een overboeking op 29 april.
Ipv 19,46 vergat zij de komma,dus er werd 1946 euro overgemaakt.
Meteen gaan bellen,maar ze moest wachten het was nog niet binnen….
Vele malen nog terug gebeld naar de klantenservice en ze beloofde allemaal dat het terug geboekt zou worden!!!,
Heb zowat alle medewerkers aan de lijn gehad
..
Vandaag was ik beu!!.
Gebeld naar t-mobile en kreeg een hele aardige man aan de lijn.
Zijn naam is Earnell.
Hij zag idd in het systheem het bedrag ,maar moest het een en ander navragen.
Hij kwam er niet meteen uit!..
Ik vroeg hem mij zijn leidinggevende aan de lijn te geven.
Deze kwam niet aan de lijn.
Maar hij ging verder voor mij op onderzoek uit,en kwam erachter dat de terugboeking verstuurt was naar hogere hand maar nog niet goedgekeurt…
Ik was woest(niet op hem),maar op de hele organisatie daar.
Mijn moeder met haar pensioentje zit al weken op haar EIGEN geld te wachten,en kan daardoor haar vaste lasten niet betalen..
Na 1 uur en een kwartier bellen,heeft EARNELL zijn uiterste best gedaan om het te regelen,en hoop ik dat mijn moeder deze week haar geld nog terug heeft!…
SCHANDALIG T-MOBILE…
CHAPPAEU EARNELL je bent de enigste daar die zn werkt doet…

Gewenste Oplossing:

Als het geld terug is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belachelij