Klacht: Verkeerd adres

op 03 september 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 21 augustus een veiling gewonnen en de 24ste was mijn pakketje al opgestuurd maar ik had perongeluk het verkeerde dorp gezet als adres en mijn pakketje is dan teruggestuurd. Volgens de post zou dit op 30 augustus aangekomen zijn bij de leveranciers. Wat moet ik nu doen? Is het nog mogelijk om mijn pakketje te krijgen of een vergoeding?

Gewenste Oplossing:

Geld terug of nieuwe versturing .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 september 2018 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MrDanaT