Klacht: Verkeerd abonnement

op 10 oktober 2016 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Momenteel heb ik een abonnement op de zaterdagkrant + online. Een aantal maanden geleden heb ik contact gehad met een van de medewerkers om mijn abonnement te wijzigen, gezien ik het online-gedeelte niet gebruik. Nu zie ik dat de wijziging nog steeds niet is doorgevoerd en ik dus €14,95 betaal voor 4x een krant in de maand.

Graag contact op 06-31 677 966

Vriendelijke groet,

Lotte Schaffer

Gewenste Oplossing:

Verder topkrant!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lotte schaffer